2020. február 19., szerda

Egy kerek évtized

Blogszülinap

Bevezető gondolat: "Ha nem tudod eldönteni, mit csinálj, gondolj arra, mire fogsz visszaemlékezni vajon tíz év múlva." (Meik Wiking, dán boldogságkutató)

𝟙𝟘

Bevallom, tíz évvel ezelőtt nem nagyon tudtam elképzelni, hogyan fog alakulni az életem. Zavaros volt, kusza, fenekestől felforgatott és meglehetősen kilátástalan. Volt, hogy még a leghétköznapibb kérdésekben sem tudtam döntéseket hozni, nemhogy évtizedek távlatában előre tervezni sorsom alakulását.

Volt azonban egy pillanat, ami minden kétséget, bizonytalanságot mellőzött: mégpedig amikor belevágtam a blogírásba. Kezdetben nem volt vele célom, egyszerűen csak írni akartam, talán egy kicsit rendszerezni azt a tudást, amit akkor már négy éve gyűjtögettem.

A motivációt nagyon könnyű elveszíteni, pláne, ha éveken keresztül alig kap az ember visszajelzést. Szerintem sokan itt adják fel, mert másokért, a figyelemért, az elismerésért csinálják.

Nem tudom, engem végül is mi mozdított tovább a holtpontokon, talán az, hogy egyszerűen élvezem azt, amit csinálok. Az asztrológiai, a tarot, a numerológia olyan csodálatos rendszerek, amikre nem hogy ráunni nem lehet, de ahogy mondani szoktam:

rajtuk keresztül az ember kaput nyit a végtelenre.

Minden egyes konstelláció más és más: titokzatos, élő, mozgó és megfejtésre váró. 

Tulajdonképpen együtt változtam, együtt "nőttem fel" ezzel az oldallal. Célom továbbra sincs vele, csak megosztom a gondolataimat mindazokkal, akik befogadóak erre.

Köszönöm, hogy velem vagytok!

Egy évtized távlatából csak ennyit tudok tanácsolni: kövessétek az álmaitokat! Halljátok meg a szívetekben megszólaló hangokat és menjetek utána akkor is, ha nem tudjátok még, hova fogtok eljutni vele. Ezen az úton járva nem tévedhettek el: önmagatokhoz vezet.


Tetszett a bejegyzés? Kérlek, oszd meg, hogy másokhoz is eljusson!
Ha érdekelnek az asztrológiai aktualitások, kövesd a Padparadsa facebook oldalát.
Related Posts with Thumbnails