2019. február 19., kedd

Kilenc lépés

9 éves a blog!

Bevezető gondolat:
Terebélyes fa
hajszál-gyökérből fejlődik,
kilenc-emeletes torony
kupac földből emelődik,
ezer-mérföldes utazás
egyetlen lépéssel kezdődik.
(Lao-ce)

✰✰✰✰✰✰✰✰✰

Nem gondoltam volna az elején... Pontosabban semmit nem gondoltam el, csak belevágtam! Kilenc év telt el azóta, az ezer-mérföldes utazásomon néhány lépéssel előbbre jutottam.
Tavaly is néhány személyes fotóval és történettel ünnepeltem ezt a fordulópontot, most megint kilépek a csillagok és planéták mögül, hogy megmutassam magamat. A blog történetének hátterében ez mind én voltam:
Egy furcsa véletlen folytán a 2010-es évem összes digitális fényképe odaveszett. Ezt az egyet a blogról sikerült lementenem. Nem tetoválás, csak egy tollrajz. Múltamnak azon szakasza éppúgy eltűnt már, mint ez az ábra...
A 2011-es évem jelentős részét a borbárok vonzáskörzetében töltöttem. Egy kedves barátnőmmel eszegettünk-iszogattunk itt, mikor kattintott rólam egy képet.
Másik kedves barátnőmmel egy ballagásra szurkolólányoknak öltöztünk. Ha az ember ígéretet tesz egy 18 évesnek, azt be kell tartani! Hogy hogy csúszott ki az őrült ötlet a szánkon fogalmam sincs. Mi minden esetre jól szórakoztunk.
"Csillaglesen" a budai Várban. Egy fotós barátom kapott lencsevégre.
Ez is a Vár, egy évvel később. "Oroszlánok" lehetne a kép címe.
Napjegyem után a nevem került fémjelzésre. Az Eszter ugyanis csillagot jelent. Seeeemmmi köze az asztrológiához.
A 2016-os év zúzós volt, de a februárt egy örömteli eseménnyel ünnepeltük meg. Nővérem esküvője, unokaöcsémmel ketten tanúskodtunk.
Rendezvényen, gyerekkörben. Nagyon cukik voltak, leültek és az álmaikról, jövőbeni terveikről meséltek. Ha jól rémlik, rengeteg utazási ábránd szerepelt benne.
Tavaly plusz egy kutyafővel bővült a családom ⇓. Ő a kezemben ⇑ a Bicskei Kutyaovi egyik csepertyűje. A sajátomat már nem kapnám ilyen vígan kézbe.
És végül a mai énem, Avalonnal.

Köszönöm, hogy itt vagytok velem!
Related Posts with Thumbnails