2011. augusztus 15., hétfő

Püthagorasz és a világháló...

... meg egy kis önvallomás.
A XXI. század vívmánya, hogy megjelentek a saját nevet helyettesítő internetes nicknevek, felhasználónevek, bloggernevek.
Ezek egyrészt segítenek az ismeretlenség álarca mögé rejtőzni, másrészt önkéntes választásunkról tanúskodnak. Gyakran nem is tudjuk, milyen sokat mesélnek rólunk, hiszen érdeklődésünk alapján vagy hitvallásunkból, világnézetünkből adódóan választjuk meg őket. Számmisztikailag is éppúgy mondanivalóval bírnak, mint a teljes nevek.
Amikor a Padparadsa nevet "magamra öltöttem", annak akkori egyetlen oka a kristály szeretete volt. Az, hogy energetikailag milyen változást hoz, nem gondoltam végig, pedig a blogok kapcsán ezzel a névvel léptem ki a nyilvánosság elé.
B A L O G H   E S Z T E R
2 1 3 6 7 8    5 1 8 2 1 9
P A D P A R A D S A
7 1 4 7 1 9 1 4 1 1

A Padparadsa név a saját nevemből hiányzó 4-es energiát pótolja. Megadja számomra azt a biztos alapot, amivel végre fel mertem magam vállalni a nagy nyilvánosság előtt is. Tele van lendülettel, gyakorlatiassággal, teremtő-, illetve stabilizáló energiákkal és egy csipet spiritualitással. A ritmusát tekintve is hihetetlenül izgalmas: 16 (7=P) hirtelen váratlan fordulaton keresztül a saját határaim kijelölése - épp így történt, ahogy elindultam. Már vagy fél éve vártam, gondolkoztam, álmodoztam, mikor egy februári délutánon pikk-pakk regisztráltam és elindítottam ezt a blogot. 1 (A) Tele voltam akarattal, önmegvalósítási szándékkal, de 4 (D), meg kellett tanulnom ezeket "anyagba" önteni. A név közepén van egy 18-as (9=R), ami pedig az intuitív spiritualitást jelképezi, aminek kibontakoztatásához először a saját, mélyről fakadó félelmeimmel kellett szembe nézni - vajon tényleg jó az, amit csinálok? Aztán teremtettem (1=A), aztán rögzítettem (4=D), aztán élveztem a teremtés édes gyümölcsét (19=1=S)... /Ezeknél a dupla számoknál a tarot jelentéstartalmát vettem alapul./
Saját szavaimmal már megfogalmaztam egyszer, miért is lettem Padparadsa, de most álljanak itt egy kínai gondolkodó sorai róla:

A lótuszról
 
E nemes virág jellemzi a tökéletes ember lelkét,
mivel a mocskos iszapból emelkedik a magasba,
és ott a napfényben tárja ki szeplőtlen tisztaságát
a legyőzött sötétségtől megszabadulva.

Csou Tun-ji, 1017-1073
Related Posts with Thumbnails