2022. február 19., szombat

A tökéletes szám

12 éves a blog!

Bevezető gondolat:
"Mikor megszülettél, ajándékot kaptál,
s erre figyelmeztet évente a naptár."
(Aranyosi Ervin)


Nekem tulajdonképpen két születésnapom van. Az egyik augusztusban, a másik épp ma: amikor elkezdtem írni ezt a blogot. Itt van életem egynegyede: gondoltaim, érzéseim, sejtéseim – és az az út, amit az asztrológia felfedezésével töltöttem.

Tizenkét év hosszú idő, sok minden történt velem (még több minden a világban), mégis élénken él bennem az a pillanat, amikor az első bemutatkozó írásomat gombra kattintva szabadon engedtem. Nem is sejtettem, hogy ezzel az apró mozdulattal, milyen csodálatos világot nyitok meg.

Tizenkettő asztrológiai vonatkozásban is kiemelt, különleges szám, hiszen a Zodiákus 12 jegyből áll, a tizenkét év időtávlata egy jupiteri ciklus.

Tizenkettő a numerológiában az égi hármas (minőségek) és a földi négyes (elemek) szorzata, így ez a hetes után (ami 3+4) egy újabb isteni időhatárt szimbolizál.

Tizenkettő – egy tucat –a kerek egész a mesékben, mítoszokban és mondákban. Hosszan sorolhatnánk a számhoz kapcsolódó tartalmakat: tündérek a Csipkerózsikában, Artúr király és lovagjai, Krisztus tanítványai, Héraklész próbái, Izrael törzsei, az Olümposz vagy az Asgard istenei...

Tizenkettő egy ciklus vége: átmenet az újjászületésbe, analógiája a Halaknak vagy a tarot Akasztott emberének.

Hogy a blog szempontjából milyen új távlatok, lehetőségek várnak rám, még a jövő zenéje. De a múlt tizenkét éve örömmel tölt el. Ajándék nekem az, hogy írhatok Nektek...


Tetszett a bejegyzés?
Kérlek, oszd meg, hogy másokhoz is eljusson!
Ha pedig érdekelnek az asztrológiai aktualitások:

Related Posts with Thumbnails