2010. szeptember 23., csütörtök

Jegyköszöntő: Mérleg

A mai napéj-egyenlőséggel beköszöntött az ősz. A fák levelei ezerféle ősz-árnyalatot öltenek, a levegő napközben még simogatóan meleg. Utolsó napfürdőzésre csábítanak a kávézók teraszai, sétára az erdők-parkok sétányai és ilyenkor mi is könnyebben engedünk a csábításnak.

Mérleg-analógiák:
ideje: 09.23-10.23
eleme: levegő
minősége: kardinális
uralkodó planétája: Vénusz
a jegy üzenete: Találkozom másokkal
én-kifejezése: keresem önmagam azon keresztül, amit egyesítek
kulcsszavai: kiegyenlítés, harmónia, kifinomultság, esztétika, kapcsolat, kompromisszum, diplomácia, határozatlanság
archetípusa: (élet)művész, bíró, sznob
hajtóereje: harmóniára törekvés
életfeladata: szépséget hozni a világba
csapdája: bizonytalanság, felületesség
színei: nyugodt, levegős színek - halványkék, galambszürke, kékes zöld
féme: sárgaréz
kristályai: jáde, rózsakvarc, fehér nemesopál, morganit (rózsaszín berill)

8 megjegyzés:

  1. A Mérleg kimaradt az életemből, csak a lányomban van, aszcendensként jelen :) Azért érdekes, mert az Oroszlánnak az egyik javasolt párjegy...

    VálaszTörlés
  2. És "télllleg"... mennyi igazság... :D Leginkább a hajtóerő!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Senkinek sem marad ki János. Neked is van ott egy-két planéta.. :)
    Hát igen, javasolt. De akar-e egy Oroszlán mások javaslata alapján dönteni?! ;))

    Ildinyó, ismerős a helyzet, mikor órákon keresztül igazgatsz két képet, vázát, bármit egymás mellett, hogy tökéletesen szimmetrikusan álljanak? ;))

    VálaszTörlés
  4. Heheh... Hááát nagyon ismerős... :D :D :D

    VálaszTörlés
  5. Azt elfelejtettem írni az előbb, hogy nagyon tetszik a mérleges fejléced, meg az oldalon az új dolgok, átalakulások!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Padparadsa, én mérleg vagyok... :))

    Nagyon találó, amit írtál. Pláne a bizonytalanság, húh, az nagyon!
    A kedvenc mondásom, miszerint: "Annyira bizonytalan vagyok!Vagy mégsem?" :))

    De a többi is, nagyon! A fejléced is nagyon jó, találó, mintha magamban lévő mérleget látnám!

    De jó,hogy idetaláltam, jönni fogok,gyakran!

    Szép mérleg havát mindenkinek! :))

    VálaszTörlés
  7. Szia Szemirámisz! Örülök, hogy a Mérlegek elemébe találtam... Igyekeztem! :) Gyere gyakrabban, várlak szeretettel!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails