2015. február 19., csütörtök

Blogszülinap: kezdődik az ötödik...

Harmadszor futok neki az írásnak.

Először a múltba akartam kalandozni, elérzékenyült nosztalgiával a születésnapokat illetően. De nyolc sor után rájöttem, nincs bennem
efféle hangulat.

Második variációban egy vallomással indítottam volna: csupán hajszálon múlt, hogy nem hagytam abba az írást, nem zártam be a blogot, de a tegnap hallott csodás holdújév-üzenet meggyőzött - maradok. Ez sem számít, bármikor ismét elbizonytalanodhatok.

Végül mindenféle fellengzős, sírós, emlékezős, tervezgetős bejegyzés helyett csak annyit szeretnék mondani: (itt és most) vágjunk bele együtt az ötödikbe!

6 megjegyzés:

  1. Kedves Eszter,

    a te írásaidat szeretem és várom a legjobban. Más oldalakat is látogatok, de a te cikkeidnek örülök legjobban. Igényesek, szépek, tele vannak lélekkel. Ne hagyd abba! Nekem nagon hiányoznál. Szeretettel, Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gabi,
      Nagyon kedves vagy, köszönöm! :) Nem hagyom abba...

      Törlés
  2. Kedves Eszter!

    Nem hogy ne hagyd abba, hanem még-még-még!!!
    Ja , és a könyv is...

    Ölelés, Tesód :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádlak! <3
      Nem hagyom abba, de az alkotói válság a műfaj velejárója... ;)

      Törlés
  3. Kedves Eszter!

    Ritkán is hallunk felőled újabban! Már kezdtem egy kicsit aggódni :):)
    Boldog ötödiket!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Rita. Az égiek nem "aktívkodtak", ebben a hónapban már lesz téma ;)

      Törlés

Related Posts with Thumbnails