2012. szeptember 26., szerda

Az Élet 22 kulcskérdése

nagyítás a képre kattintva
„A legfontosabb oka
annak, hogy nem kapsz
válaszokat, nem más,
mint hogy fel sem tetted
a kérdéseket.”
- Richard Bach -

A tarot egy ősi beavatási módszer, jelentése "isteni föld". 22 állomása az élet stációit, próbatételeit jelképezi. Gyökerei messzire, a feljegyzések alapján Egyiptomig, de feltételezések szerint Atlantiszig nyúlnak vissza.
Minden beavatás lényege, hogy az út végére az ember elnyerje a mesteri fokozatot, ezzel igazolva, hogy éretté vált egy hivatás gyakorlására - vagy az életre.
A tarot egy rendkívül összetett rendszer, különböző hagyományokat ötvöz magába; számok, színek, asztrológiai analógiák, archetípusok, kabbala és más misztikus, spirituális tanítások egyvelege.
De a beavatás, a tarot elsajátítása, nem csupán a szimbólumok megtanulásáról szól, sokkal inkább egy önismereti folyamat. 22 kérdés feltevése...

0  - Szabadon, a saját elképzeléseim szerint élem az életem?
1  - Gyakorlom a bennem lévő teremtőerőt?
2  - Elfogadom intuitív képességeimet?
3  - Képes vagyok kibontakoztatni a kreativitásomat?
4  - Én irányítom az életem?
5  - Bízom a belső vezetőmben?
6  - Tudok szívből dönteni?
7  - Jó úton haladok?
8  - Egyensúly van bennem, körülöttem?
9  - Félek egyedül vagy összhangban vagyok magammal?
10 - Észreveszem és élek az összes kínálkozó lehetőséggel?
11 - Uralom és hasznosítom ösztöni energiáimat?
12 - Van olyan függőségi helyzet, amin változtatni szeretnék?
13 - Búcsút tudok venni az idejétmúlt szituációktól, kapcsolatoktól?
14 - Hagyom, hogy a dolgok a maguk rendje szerint történjenek?
15 - Az anyag(i) számomra megkötés vagy formálás?
16 - Felkészültem az intenzív, mélyreható változásokra?
17 - Ismerem személyes rendeltetésemet?
18 - Vannak még az életemben elakadások, krízisek, félelmek?
19 - Maradéktalanul elfogadom ragyogó, örömteli énemet?
20 - Hozok másokkal vagy magammal szemben ítéleteket?
21 - Harmóniában vagyok az Univerzummal?

...és megválaszolása.
Te már ismered a válaszokat?
Vagy szeretnéd ismerni őket?
Related Posts with Thumbnails