2013. október 26., szombat

Teremtő napi gondolatok

"Van a türelem…
A türelem, ami a legértékesebb dolgokhoz szükséges.
Kivárni egy szépséges rózsa nyílását.
Megvárni egy gondolat szavakká érését.
Megalkotni egy sejtelmes mosolyt rejtő képet.
Megkomponálni egy zenét, mely a Kedveshez repít.
Mind-mind türelem, idő, kitartás.
És hit. Hit a szeretetben, a szépségben, a csodában.
Hit a türelem gyümölcsében."
- Csitáry-Hock Tamás -

Sokat beszélünk róla, mégis oly kevéssé hisszük el, hogy létezik. Pedig minden beavatási út - a tarot, a Ji-King - a teremtővel, a Mágussal indul el. Ez a pozíció tanít meg bennünket arra, hogy nem csupán elszenvedői, hanem varázslói vagyunk saját életünknek. A teremtés könnyű, de hogy az élet részévé váljon, számtalan lépcsőfok vezet.

Le kell győzni magunkban a kétkedést, a bizonytalanságot, a függőséget, a múlt félelmeit.
A teremtés nem egy varázspálca-mozdulat, hanem maga az élet. A teremtést minden nap gyakorolni kell. Az álmainkat csak hittel, türelemmel, akarattal és kitartással tudjuk valóra váltani. A teremtés itt zajlik - a most tudatosságában.

Egyszer azt fogalmaztam meg: "Nem én vagyok, aki teremtek. Én vagyok, aki pusztítok."
Hiszen a teremtésnél egy univerzális áramlat részese vagyok, és csak hagyom, hogy rajtam keresztül megnyilvánuljon valami szebb, több, jobb. Minden, ami akadályozza a teremtést - a hitetlenség, a feladás, az önbizalomhiány - na, az vagyok én. A pici megakasztó homokszem az isteni gépezetben.

Pontosan egy éve kezdődött, hogy egy félve súgott álom lassan, lassan valósággá materializálódott. Nagyon nagy kihívás volt hagyni, hogy mint egy virág óvatosan, a maga ritmusában szirmot bontson, de részese lenni ennek a folyamatnak akkor misztérium, amit sosem reméltem.
Épp néhány napja hallottam valakitől, aki azt mondta: nem akarja elérni a céljait, mert akkor újakat kéne keresnie.
Én azt mondom, hogy jelen lenni a teremtés csodájában nem azonos a célok kergetésével. Olyan élmény, amit mindenkinek meg kellene tapasztani! Mert ez a virág, ha egyszer kinyílt, mindig újabb, ragyogóbb és színesebb szirmokat hoz.

Tízmilliószorosan is kívánom nektek: álmodjatok, higgyetek és tegyetek önmagatokért!


További olvasnivalók ebben a témában: Tízmilliószoros napi bejegyzések
Related Posts with Thumbnails